Feestelijke presentatie Jubileumboek
Ter viering van 60 jaar Nationaal Rijtuigmuseum op Nienoord is op 6 maart het rijk geïllustreerd Jubileumboek “Een leven vol rijtuigen” verschenen.
Het eerste exemplaar was voor Minister Bruno Bruins, wiens vader Dies één van de mede-oprichters van het museum was.

In het boek staan 60 vertellingen, historische verhandelingen, columns, en andere interessante, ontroerende en verrassende verhalen uit de wereld van het aangespannen rijden. Tal van gastschrijvers verleenden hun medewerking aan de fraai geïllustreerde uitgave. Het boek heeft een liggend formaat van ruim A4 met harde omslag en telt 136 pagina’s in “full colour”.
Een salontafelboek voor de liefhebber, de verzamelaar, of om cadeau te doen!
Het boek kost € 24,95 en is verkrijgbaar in de museumwinkel van Museum Nienoord.