Wegens onvoldoende belangstelling is het optreden geannuleerd.

Op vrijdag 16 december wordt er een muzikale avond georganiseerd in de sfeervolle expositieruimte, waar momenteel de tentoonstelling met werk van Anton Pieck (in combinatie met de koetsen en arrensleden van het museum) plaatsvindt.

Vanaf 19:00 uur bent u welkom in de tuinhal, alwaar Anna van Ewsum en Georg Wilhelm von Inn- und Knyphausen u ontvangen.
Om 19:30 uur treden leerlingen muziek van het KunstKwartier Leek voor ons op. Vervolgens geven van 20:00 tot 21:30 uur de ‘Sheyne Sisters’ een concert. Dit duo bestaat uit Carla da Silva (accordeon en zang) en Marjolijn Mellema (viool en zang). Zij brengen melodieuze Jiddische muziek ten gehore.
Halverwege hun concert is er een korte pauze. Ook na afloop is er gelegenheid om bij te praten onder het genot van een hapje en drankje. Bij uw entreekaart zit een kopje koffie/thee bij de ontvangst en één drankje in de pauze inbegrepen.