Koninklijke barokmuziek op een betoverende locatie!
Op zondag 12 september om 20.00 uur bieden we u een prachtig barokconcert aan in samenwerking met de stichting Musica Antiqua Nova.
In de avondschemering kunt u tussen de koetsen in de zuidhal van het museum genieten van de prachtige muziek van de componist Jean Philippe Rameau (“de Franse Bach”), gespeeld door topmusici!
Programma:
Pièces de clavecin en concerts – J.P. Rameau (1683-1764)
Uitvoerenden:
Viool: Cecilia Bernardini
Viola da Gamba: Evan Buttar
Klavecimbel: Robert Koolstra
Kaarten:
Toegangskaarten voor het concert kosten € 20,00 per persoon en boekt u via www.musicaantiquanova.nl

Persoonlijke rondleiding en buffet
Voorafgaand aan dit concert kunt u om 17.00 uur genieten van een rondleiding door de tentoonstelling van ‘Heyboer ontmoet Koster.’
Bruikleengeefsters Trees en Willy van Kleef leiden u graag persoonlijk rond over de tentoonstelling met schilderijen van Anton Heyboer en foto’s van Nico Koster. Aansluitend is er rond 18.30 uur een warm/koud buffet in de Ridderzaal van de borg.
Reservering:
Dit arrangement kost € 27,50 per persoon (incl. rondleiding, buffet en 2 drankjes) en boekt u via info@museumnienoord.nl